dijous, 21 de gener del 2010

Em Sents!!!

Un marit, ja una mica gran, sospita que la seva esposa esta perdent l'oida i vol fer una prova per comprovar-ho. S'enva a l'habitació del costat i li pregunta: Pepeta, em sents? En no obtenir resposta, surt al passadis i li torna a preguntar: Pepeta carinyo, que em sents? Tampoc sent cap mena de resposta. Llavors finalment, decideix atansar-se al seu costat i li fa la mateixa pregunta: Pepetaaaa em sents!!!

Ella, ja una mica cansada i enfadada, li contesta: Marceliii et dic que siii, per tercera vegada pesat!!!


  1. A vegades no sentim perquè no escoltem?

  2. A vegades no escoltem però no sentim?

  3. A vegades sentim però no escoltem?

  4. A vegades ni sentim ni escoltem?

Sentir és una cosa i escoltar n'és una altra. A vegades sentim música, sentim ploure, una converça, etc.... Però no hi prestem cap mena d'atenció, perquè no ens interessa, perquè hi tenim al cap un altre problema, perquè estem encaparrats amb altres cabòries.


I com l'acudit, a vegades pensem que la culpa ès únicament nostra, per falta d'atenció, perquè em desconectat, per estrès per cansament.


Podriem tots plegats, fer un petit esforç, per poder escoltar, heus ací la qüestió. En fi, viure el dia a dia sense preses, amb més calma. Observar millor la vida i treure'n les teves propies conclusions.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada